Завдання: сплануйте власний STEM (STEAM, STREAM)-проект.
Проект «Рослини, як засоби побутової хімії», автор Мирошниченко Олена Віталіївна,
Стислий опис: Учні отримують завдання дослідити, як впливають засоби побутової хімії на організм людини та навколишнє середовище та якими речовинами рослинного походження можна їх замінити. Опрацювати матеріали, які стосуються складу, будови, властивостей засобів побутової хімії та їх природних замінників. Крім того, відстежити, як в процесі розвитку історії змінювались потреби і підходи людства до побутової хімії. За результатами дослідження вони мають створити перелік засобів рослинного походження для прання, відбілювання тканин, миття посуду, очищення скляних та керамічних поверхонь, косметичних засобів та обгрунтувати економічну доцільність їх використання для середньостатистичної української сім'ї та розробити поліграфічну рекламну продукцію запропонованих засобів.
Предмет
|
Тема (з програми)
|
Компетентності (знання, уміння, навички), які формуватимуться в учнів
| |
S
|
Хімія
Біологія
Географія
Історія України
|
Склад, будова і властивості мила і ПАР; фенолу, нітросполук, формальдегіду, галогеновмісних органічних сполук, неорганічних солей, їх фізіологічний вплив на організм людини.
Значення рослин для людини. Біологія, як основа біотехнології та медицини. Основні методи біологічних досліджень.
Природні комплекси.
Природні зони
Україна на початку ХХ ст.
|
В учнів формуються знання про взаємозвязок будови, властивостей та впливу хімічних речовин на організм людини. Вміння аналізувати та повязувати склад та властивості органічних і неорганічних речовин
Продовжувати формувати поняття про єдність всього живого на Землі, сучасні напрями біотехнології рослин, їх роль у створенні оптимальних умов для життя та вплив на тривалість життя людини. Закріпити практичні вміння та навички застосування методів біологічних досліджень
Формування географічних знань про природу, її цілісність і диференціацію, про населення та його життєдіяльність у різних природних умовах, розширення знань про географію рослин та її компоненти, розуміння учнями ролі географії рослин у житті людей і впливу суспільства на природні умови. Продовжують формуватись поняття про форми рельєфу, річок та озер, типів ґрунтів, типових рослин.
Учні засвоюють поняття про використання
В учнів формуються поняття про соціально-економічні зміни в житті українців, які дали можливість застосовувати хімію і техніку
|
T
|
Інформатика
|
Створення та опрацювання текстових документів
Створення та опрацювання графічних зображень
Створення та опрацювання комп'ютерних презентацій
Створення та опрацювання числових даних
|
здійснювати пошук необхідних інформаційних матеріалів (відомостей) з використанням пошукових систем, зокрема в Інтернеті, · алгоритмічно, логічно та критично мислити;
висувати нескладні гіпотези навчально-пізнавального характеру і перевіряти їх при розв’язуванні практичних задач з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, здійснювати опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора
|
R
|
Українська мова
|
Створення власних висловлювань. Письмо.
|
Забезпечувати розвиток систематичного й різнобічного збагачення словникового запасу й граматичної будови мовлення учнів різними засобами, удосконалювати мовні і мовленнєві уміння і навички, уміння користуватися різними засобами мови, застосовувати міжпредметні зв’язки, забезпечують інтеграцію мови з іншими предметами, активно впливають на розвиток інтелектуальних і моральних якостей дитини, її свідомості й мислення, комунікативних умінь і навичок.
|
E
|
Трудове навчання
|
Технологія вирощування рослин та догляду за ними
|
Розвивати знання про основні базові технології: механічні, хімічні, біологічні, енергетичні, інформаційні. формувати вміння вирощувати рослини,доглядати за ними, прогнозувати особливості вирощування рослин- замінників побутової хімії свого регіону. Формувати вміння безпечної праці, організації робочого місця та санітарно-гігієнічних вимог під час виконання робіт із грунтом.
|
A
|
Мистецтво
|
Дизайн
|
Учні вчаться проектувати і моделювати побутові вироби, зокрема на основі природних аналогів; розробляти ескізи для різних видів поліграфічної продукції.
|
M
|
Математика
Економіка
|
Відсоткові розрахунки
Роль економічної науки у житті окремої людини і суспільства.
Економічна ефективність: зміст та оцінка
Бюджет споживача.
|
Учні вчаться знаходити відсотки від числа, знаходити число за його відсотком знаходити відсоткове відношення, та робити розрахунки за формулою складних відсотків.
Учень вчиться визначати бюджет споживача,
наводити приклади раціональної та нераціональної поведінки споживача і виробника, класифікувати потреби, розрахувати загальну та граничну корисність блага, будувати криву можливостей.
|
Інтернет-ресурси (друковані джерела) для учнів:
1.Велика епоха.Засоби побутової хімії можна готувати з натуральних речовин [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.epochtimes.com.ua/zdorovyi-sposib-zhyttya/zasoby-pobutovoyi-himiyi-mozhna-hotuvaty-z-naturalnyh-rechovyn-118056
2.Як замінювали побутову хімію в старовину [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://luxperina.com.ua/jak-zaminjuvali-pobutovu-himiju-v-starovinu/
3.Велика епохаЯкі небезпечні речовини криються на вашій кухні? [Електронний ресурс] – Режим доступу:
4.Еко-косметика і побутова хімія. [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://myhobi.org/master-klassy/eko-kosmetika-i-bytovaja-himija-svoimi-rukami/varim-mylo-iz-mylnoj-osnovy-retsepty.html
5.Зубна паста своїми руками. [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://svoemylo.ru/articles/retsepty-zubnoy-pasty.html
6.Засіб для прання своїми руками [Електронний ресурс] – Режим доступу:https://www.ilady.in.ua/2016/10/zrobyty-zasib-dlja-prannja.html
7.Засоби для чищення скла та кераміки своїми руками. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://lady.tochkanet/ua/40800-chem-otmyt-nalet-na-rakovine-poleznye-sovety/
8.Засоби для миття посуду.[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://korysniporady.com.ua/yak-zrobiti-zasib-dlya-mittya-posudu-svo%D1%97mi-rukami/
9.Як відбілити рушники: від солі до рослинного масла. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://stroyka-gid.com.ua/remontna-maysterny/6786-vidbilyty-rychniki.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.